Torsdag

Vilken underbar dag det har varit idag. Jag vaknade vid kanske halv tolv å slängde i mej lite frukost å rörde mej direkt ner mot vattnet. Idag va faktiskt min å Sarahs klippa helt ledig å där la jag mej i godan ro. Efter ett litet tag kommer två småtjejer å lägger sej bredvid, men det va väl lugnt tänkte jag.... tills det kom typ tio pers till  det blev ett jävla liv. Dock vägra jag flytta på mej eftersom jag faktiskt va där först ;)

Blev bad idag igen å vid strax efter tre rörde jag mej hemåt. Sarah kom hem strax därefter å vi städa heeeela lägenheten. Så nu är det skinande rent här. Så härligt. Blev lite mat på det å sen gick vi ner till vattnet å tog ett kvällsdopp. Är verkligen jätteskönt i vattnet. Men när jag kom hem kände jag att det lukta jätteäckligt. Men lukta typ fisk?!?! Man typ bläää.

Resten av kvällen har spenderats i soffan med glass å lite sånt mysigt :) Sarah ska gå å lägga sej nu typ så jag tänkte passa på att poppa popcorn. Imorgon hoppas jag på lika fint väder då Emilia ska komma hit å vi ska mysa vid vattnet :)


Synd det inte finns såna här fiskar nere i vattnet hos oss ;(



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0