Tisdag

Måste bara berätta om min grymt jobbiga dag idag oxå. Jag sa ju att jag skulle gå till vattnet, vilket jag gjorde. La mej på en klippa å bara låg där å förökte få solstrålarna att träffa mej. Sen vågade jag även mej ner i vattnet å tog årets första dopp. Assent, jag vet. Men har liksom bara inte blivit av tidigare ;P

Jag gick hem å la mej på soffan. Råka somna dessutom. Vakna upp skittrött. Åt mat, åkte å träna å kom sen hem å la mej på soffan. Det är ett riktigt hårt liv jag lever ;)

Imorgon är jag oxå ledig, men har match på kvällen, så jag ska trots en ledig dag ställa klockan på nio å gå upp å käka frukost. Sen ska jag ta det lugnt, dock blir det ingen sol. Blir kanske lite shopping å en lunch med Sarah :) Jag måste ha nåt att sysselsätta mej med, annars blir jag rastlös å trött. Men jag tror morgondagen kan bli bra.

Sen på kvällen blir det förhoppningsvis en seger å sen buffé å middag med laget såhär innan uppehållet. Lovely! Blir kaaaanske lite alkohol för oss som vill oxå. Å jag kan säga att jag inte va sen med att säga ja (a) hahaha.

Nu är det iaf sängdags snart. Hörs imorgon :)





Puss å kram
//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0