Tisdag

Det är nästan lite så jag skäms när jag säger god morgon! Haha. Visserligen har jag varit uppe i kanske en halvtimme, men ändå. Jag är ju ledig idag, men det är så tråkigt så jag kommer inte göra nåt speciellt innan det är dags att åka till träningen.

Imorgon ska jag å Sarah åka till Nacka forum å shoppa lite inför vår Greklandsresa. Det kommer bli så jävla grymt. Dock har ingen av oss varit i Nacka forum förut, men vi hoppas på att det är bra å att vi hittar nåt spännande :)

Bikini står nog högst upp på shoppinglistan, jag har ett par stycken, men man måste ju iaf ha nån ny med sej? Man måste ju ha olika så man kan byta lite :) Sen vet jag inte mer va jag är sugen på att köpa. Smink måste jag köpa, men det är bara för att mitt håller på att ta slut. Kan nån svara på varför allt smink typ tar slut samtidigt? Asstörigt...

Nu vettefan mer va jag ska skriva. Så jag återkommer väl om ett tag. Haha.


Kommer nog bli ett par såna här kvällar i Grekland oxå :D




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0