Stackarns kille

Jag måste börja med denna syn som jag möttes av idag när jag kom ut från lunchen



Killen hade glömt att lägga i handbromsen och bilen har på något sätt rullat ner i diket bland buskarna. Han kunde varken backa upp den eller bogsera upp den med lina då den gick av. Dom var alltså tvugna att ringa en bogserbil som fick komma och lyfta upp den ur diket xP Och jag kanske ska nämna att det var killens första dag, haha stackarn!

Solen skiner, lite segt att det är jobb hela veckan då det skulle vara galet skönt att vara ledig, man kanske skulle råka bli "sjuk" dom sista dagarn? ;) Närå, så dum kan jag faktiskt inte vara mot mina arbetskamrater, hade varit en annan femma om jag själv kommit efter i mitt eget arbete men nu är det ju faktiskt så att dom får göra mitt jobb om jag inte är där och då känns det lite halvtaskigt att ligga hemma på klippan och vara "sjuk". Snäll arbetskompis jag är!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0