Snart efterlängtad semester!

Två riktigt trötta tjejer sitte/halvligger i soffan, den ena är dock mer vaken än den andra och klarar av att skriva ett blogginlägg, bra va?

Jobbdagen har varit bra som vanligt. Så skönt nu när folk börjar gå på semester och kontoren stänger, så lugnt. Så jag tog mig en lite shoppingrunda på arbetstid, busigt va? '',
Men hann bara med en affär, eller hann med och hann med, jag ville inte gå in i några andra efter, fick med mig waaay tooo much från den butiken jag börja i. Är dock ganska nöjd med mina köp och i och med rean så gick det bara på 800 riksdaler :) Köpte tre par shorts (det jag behöver minst av allt), en söt transparent blus och en korallfärgad, typ?, kavaj. En lite längre, boyfriend stuk typ :D
Tänkte fota allt och lägga upp men vet inte om jag orkar?

Har gjort av med alldeles för mycket pengar på shopping dom två sista månaderna känner jag. Å andra sidan har jag knappt unnat mig något de första månaderna men ändå... I London shoppade jag en hel del, och nu sen jag kommit hem har jag köpt två par skor, bikinisar och nu det här. Kanske låter lite för er men för mig är det faktiskt väldigt mycket. Och jag som inte ens arbetar i privata kläder och resten av tiden går jag i mjukisar/träningskläder typ. Vad ska jag ha allt det nya till?! Tur att vi åker till Greklad i övermorgon så jag kan använda något iaf ;)


Cypern förra året, hoppas jag blir lika brun å fin i år :)


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0