Semester!!!! :D

Det är med riktigt glada ord jag säger att jag faktiskt näst intill har semester nu :D. Semestern börjar egentligen nästa vecka, men har inget mer jobb den här veckan sååå. Dessutom ska det bli fint vädet. Hur bra?! Imorgon blir det iaf till att gå ut å sola om det är tillräckligt bra väder :)

Jag har haft en jättetrevlig midsommarhelg ute i Bålsta med mina älskade vänner. Bäst är ni! Vi har tagit det lugnt, men även festat till det lite på midsommarafton, men vem gör inte det liksom? På dagen va vi på grönan, det va supertrevligt. Dock blev jag inburen i en "karusell" som jag klart å tydligt sagt att jag inte åker flr jag blir åksjuk. Men vem lyssnar på mej liksom? haha. Midsommar avslutade med en promenad på cirka två å en halv timme. Va gör man inte för att komma hem liksom? Haha.

Hur va er midsommar?




Såhär såg jag ut på midsommar, hemsk bild, men det är den enda jag hade. Haha




//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0