Onsdag

Jag vet att det har varit kass uppdatering i bloggen. Men Sarah har varit i London å jag har varit i Bålsta. Haha. Jag har haft en assoft vecka. Helt perfekt. Emil tog studenten för en vecka sen å hela dagen va helt perfekt. Sen har jag bara varit i Bålsta å umgåtts. Mycket trevligt.

Nu är jag dock tillbaka i verkligheten å vardagen. Idag har jag jobbat, kom dock hem vid tio. Haha. Så jag la mej å sov ett litet tag då jag sov dåligt i natt då telefonen ringde :( Sen åkte jag för att göra ett typ prov. Mötte därefter upp Sarah i Jakan å vi har gjort veckans storhandling. Vi har dessutom rensat typ både kyl å frys. Riktigt duktiga tjejer. Dessutom blev det sallad till middag! (Laget, jag hoppas ni läser det här ;))

Nu står Sarah i duschen så jag passar på att blogga. Jag är ledig imorgon så är riktigt sugen på att dra ut å ta några drinkar, men jag spar nog dom till helgen. Vi ska iaf kolla på Gossip girl eftersom vi missa det i söndags. Jag hoppas på riktigt fint väder imorgon så jag kan gå ut å sola å bada. Nån som vill joina?! Så tråkigt själv :( Jag kan lova en kram till den som ställer upp att umgås med mej ;) haha!

Va har ni gjort dom senaste dagarna?





Dagens middag. Va riktigt gott faktiskt :D




//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0