Onsdag

Så vakna man upp till underbart väder idag oxå. Men idag kan jag inte va ute i solen nåt, ska undvika den så mycket jag kan tyvärr. Jag gick upp för ett tag sen å har käkat frukost å om ett tag är det dags för lunch. Sen ska jag å shoppa lite. Är ute efter en eller två nya bikinis å högtalare till telefonerna. Sen vet man aldrig om man hittar nå mer fint somrigt :)

Blir dock inte en så lång shoppingrunda då vi måste åka hemifrån halv sex sen å då måste vi hinna laga mat innan. Men nåt kan man nog hinna hitta förhoppningsvis. Hoppas det inte är alltför utplockat på bikinis bara :/

Hur ser er dag ut idag?


Bilden har absolut inget med nåt att göra, men Sarah ringde å jag har bråttom nu så tog första bästa ;)




//Emma

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Jobbar HELA dagen! sen match, men det visste du väl säkert redan ;)

2011-06-29 @ 13:08:08
Postat av: Emma

Du är så duktig du! Men snart får du välförtjänt semester! :D Vilken tur att vi bloggar så flitigt å kan sysselsätta dej på jobbet ;)

2011-06-29 @ 14:05:08
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/
Postat av: Malin

Ja det är verkligen tur, skulle få väldigt långtråkigt annars ;) dock lite halvt besviken på att det inte kommit något tidigt morgoninlägg ännu, undra varför? ;)

2011-06-30 @ 09:56:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0