Onsdag

Onsdag idag å det betyder lika med helg för mej!!! :D Så jävla skönt. Dock är jag redan sjukt uttråkad. Haha. Slutade tidigt från jobbet idag å har inte gjort ett skit sen dess. Sarah kom hem nyss, å jag sa att hon skulle gå å vila lite så lagar jag maten. Så jag ska börja med den snart :) Undra hur det ska sluta. Ska laga nåt jag aldrig gjort förut. Knaaas.

Ikväll tänkte vi åka å kolla på när vårt f17 lag spelar mot Djurgården. Vår kära vän Janna är ju tränare för Djurgården så det ska bli kul att se henne coacha ;) Dock beror det lite på vädet å vind om vi drar å kollar eler inte.

Senare ikväll ska jag poppa popcorn. Haha kul att jag redan bestämt det. Men jag är bra sugen. Jag ska även packa lite inför helgen i Bålsta är tanken. Pappa kommer å hämtar mej nån gång vid lunchtid imorgon. Ska bli kul att umgås med mina älskade Bålstavänner hela helgen :)

Kan förvarna redan nu att bloggen nog kommer ligga nere ett par dagar då jag inte tar med mej datorn å Sarah inte bloggar :( Men den som väntar på nåt gott... ;)





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0