Midsommarhelgen

Min "come back" kanske blir lite tidigare än efter Kreta-resan i alla fall.. Eller jag tänkte nu bara höra om ni haft en bra helg först och främst? Midsommar! Mycket alkohol har flödat kan jag tänka mig? ;)

Inte för mig, jag har tagit det kolugnt. Har spenderat helgen uppe på landet med familj och släkt. Kanske den sista gången på landet då vi ska sälja det. Men förhoppningsvis är det ingen som vill köpa det så vi får ha kvar de ett tag till, hihi. Har varit mycket trevligt i alla fall, älskar helgerna där uppe. Nära till bad, fiske och fotbollsplan. Lugn och ro, en annan frihet än vad det är här hemma i Sthlm. Och ingen stress!

Och nu kom jag på att jag glömde ta hem ett fiskespö som jag skulle göra, buuhuu :(

Men ni har haft en bra helg hoppas jag! Imorgon är det en ny arbetsvecka, sen går jag på semester, woohooo!

 

Sarah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0