Måndag

God kväll! Jag har faktiskt haft lite dåligt samvete över att jag inte bloggat, men jag har varit för upptagen å för trött. Haha. Helgen har varit grym :)

I fredags efter träningen drog vi som sagt till Jama. Där umgicks vi å käka mat å tårta ett tag innan vi rörde oss hemåt. Det blev ett stopp på ICA för inhandling av "lite" chips å grejer. Blev hem å ta det lugnt i soffan med en film.

På lördagen va det dags för match. Kan ha varit årets varmaste dag så man typ dog när man spela. Men det blev iaf 1-1, å eftersom jag skriver så överlevde jag trots allt. Vi fick sällskap av Eve å Mickis hem å där fixa vi oss å käka å sen åkte vi till grönan där vi mötte upp några andra från laget å några från herrlaget. Femkamp va tanken, men det blev inte så mycket av det. Men jag hade trevligt iaf. Stanna till på en uteservering på vägen tillbaka å sen drog jag till Amba där kvällen avslutades :)

På söndagen gjorde jag inte mycket alls. Men trots att jag va bakis å trött så bokade jag å Sarah sommarens resa till Grekland :D Kommer bli så jävla niiiiice! Dessutom har vi planer för vår andra lediga vecka nu oxå å den kommer bli minst lika grym :D Jag är galet taggad!

Idag har jag jobbat, va en riktigt lång dag, men det gick bra ändå :) Sen va det lite träning på det. Nu ligger jag på soffan. Är ledig imorgon så jag vet inte va jag ska göra. Jag hoppas iaf på sol imorgon så jag kan sola lite :) Vill gärna lämna min genomskinliga färg....






//Emma

 


Kommentarer
Postat av: Malin

"Hej, jag står gärna för mig själv"

2011-06-14 @ 10:40:37
Postat av: Emma

Hahaha roligaste kommentaren! Men jag förstår, du behövde väl lite plats för dej å dina "kompisar" om du fattar ;) haha

2011-06-14 @ 12:55:05
URL: http://vinnandekomplex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0