Måndag

Återigen usel uppdatering. Men jag varna er ;) Nu är jag tillbaka starkare än nånsin ett par dagar ;) haha. Jag har haft en jättetrevlig helg. Åkte ju ut till Bålsta redan i torsdags å i fredags va det lite tennisspel med Emil å hans kompisar innan min träning. Efter träningen va det myskväll med Linda, Josse å Stefan. Vi snacka massa skit å Linda spela talking Gina. Haha.

I lördags va det först match å sen lite andra trevligheter. Blev grill å dricka hemma hos Stefan, sen blev det utgång för dom flesta. Dock inte för min del. Haha. Vi lämnar orsaken. Vaknade hemma hos mamma å pappa igår å vågade inte gå upp från sängen. Usch å fy som jag mådde. Men lyckades ta mej hem lite senare under dagen. Trodde våra sju trappor skulle va det sista jag gjorde, men jag överlevde även dom.

Dagen har spenderats med jobb, träning å storhandling. Sarah gick nyss å la sej, men jag är ledig imorgon så det blir till att kolla lite film innan det är dags att krypa ner i sängen. Jag undrar va jag ska göra imorgon. Funderar på att åka till Mörby Centrum, men får se hur jag känner imorgon. Kommer nog bli en dag på soffan innan träningen. Haha.

På torsdag bär det av till Bålsta igen för att fira midsommar. Då blir det till att dricka cola :D Hahaha!

Va ska ni göra på midsommar?





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0