I natt..

Förlåt för dålig uppdatering idag, men jag har haft annat för mej. Igårkväll efter matchen va det middag för alla spelare å ledare. Det va mexikansk buffé. Hur gott som helst! Ångrar mej nästan att jag inte åt mer trots att jag va proppmätt.

Det bjöds även på lite alkohol för dom som ville å det va jag, Emilia, Ebbe å Fizo (ett tag) som satt kvar. Vi spela ölspelet å snacka skit å hade det väldigt trevligt. Dock kom jag å Emilia på ett problem sen när vi kom på att sista bussen hade gått å tågen inte gick. Så det va nattbuss som gällde.

Vi hade typ en halvtimme på oss att GÅ från Bipen till Rotebro station, å det kan jag säga är omöjligt. Men vi började knata i godan ro. Hade ju massa vin så det gick ingen nöd på oss ;P När vi hade gått en bit lifta vi dock med en taxi som skjutsa oss. Å va betala vi med? Jooo en vindunk! Hahaha!

Sen blev det nattbuss å sen en promenad för min del från Järva krog. Jag va så busig å gick längs bilvägen. Men det va inga bilar ute då klockan va fyra på natten, så jag tyckte jag fick det ;) Eftersom jag kom hem så sent så gick jag även upp sent i morse å hann därför inte blogga då jag va tvungen att ta vara på soltimmarna ;)




Hihi jag å Emilia på Göteborgs gator ;P


//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0