Det här med att svettas...

Sarah hade helt rätt. Självklart måste jag kommentera detta å berätta hur det verkligen ligger till. Sarah kan inte svettas!!! Hon har gjort det en gång å då sa hon typ "Kolla det droppa en droppe!!!!" Så att nåt över huvud taget skulle synas igenom henns shorts är omöjligt :)

Annat är det med mej kan jag säga. Sarah fråga mej idag efter träningen om det va svett eller vatten jag hade i ansiktet. Hahahaha!

Det jag vill komma fram till är iaf att om Sarah nån gång säger att hon svettas så behöver ni inte lyssna så noga, det hon egentligen menar är att hon är lite varmare än vanligt bara :)


Men spelar man fotboll hör det till att man svettas ;)




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0