Aaaaaj!

Nu ligger jag på soffan igen om vanligt. Sarah har gått å lagt sej å då kan man alltid lägga sej ner från sin sittande position.

Idag innan träningen åkte vi till Väsby centrum för att fixa några grejer. Dock kom vi dit lite sent, så alla butiker hann stänga innan vi va klara. Men hur som helst så fick jag tag på en typ plattång fast den gör håret vågigt istället. Självklart va jag ju tvungen att testa den efter det att vi tränat å gått upp för alla trappor (kände att jag va tvungen att tillägga det ;)). Såklart så lyckades jag bränna mej i pannan å det gör faktiskt förjävla ont. Haha. Men förutom den lilla incidenten så verkar den faktiskt funka riktigt bra :D

Nu tänkte jag dock ta å stänga ner datorn. Ska jobba imorgon, sen är det träning å direkt efter den är det stundentmottagning. Ska bli mycket trevligt :).

Innan jag ska sova ska jag dock svara på Malins kommentar. Känner att jag måste förklara mej.
För det första är det tråkigt att bada själv. Sen vet man ju aldrig va som kan hända. Tänk om jag skulle typ drunkna, då är det ingen där som kan rädda mej. Ni va ju ändå två. Det är dom enda anledningarna, annars hade jag ju badat för huuuur länge sen som helst ;)


Här våga jag t ex bada, å som ni ser hade jag sällskap... plus flytväst iofs. Men ni fattar ;)




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0