Shalalalalala semester!

Semestern är här, wiiihooo! Jävligt skönt måste jag säga :)
Imorgon åker jag och Emma till Kreta och blir där i en vecka om inte strejkerna råkar hålla oss kvar ytterligare några dagar? Det är ju lite osäkert där nere just nu...  Men hoppas vi kommer hem som planerat!
Jag har i alla fall packat och jag tror att jag fått med mig allt, det som är glömt är glömt.

Har nyss ätit en fet middag, sjukt mycket mat på tallriken var det. Men både jag och Emma åt upp och nu sitter vi här i soffan och knappt kan röra på oss. Man kan ju inte kasta grillad kyckling, pommes, bea, avokado och vattenmelon!

Ikväll blir det chill, går dock inget bra på tv så det är lite tråkigt men vi kanske slår på en film eller något :)
Vad ska ni hitta på? Partyyy? ;)



Saknar min gamla klass F3!

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0