Världens bästa sambo

Jag måste bara passa på här att säga att jag har världens bästa sambo! Sarah är fööör snäll mot mej. Igår när jag låg sjuk gjorde hon allt åt mej. Sen att hon försökte tvinga mej att äta är en annan sak, tror hon bara tänkt på min hälsa. Haha.

Hon kom hem från träningen å fråga om jag ville ha nåt, om hon skulle köpa nåt, hon bloggade (gjorde visserligen en osann men förjävla rolig bild), hängde tvätten... ja ALLT! Så nästa gång när hon är sjukt ska hon bli omhändertagen som en prinsessa :)

Tacktacktack! <3



Så hääär urtjusiga å kärleksfulla är vi ;D



Idag mår jag lite bättre, men är inte helt kry. Bara så ni vet ;) haha



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0