Uttråkad

Haha har haft helg i några timmar å är typ uttråkad :P Dock kom Sarah nyss hem så då blir det genast roligare. Ha nån att snacka med osv. Dock kanske hon somnar ett tag, men ändå. Haha. Just nu går tvn varm, det gör den typ hela tiden när vi är hemma, men den är ett bra sällskap.

Vi brukar ju storhandla varje vecka så vi har mat i en vecka. Men vi skulle äta kyckling idag så den är precis inhandlad å även lite ingredienser till blåbärs- å hallonpaj. Kommer bli en kväll med hög mysfaktor känner jag på mej :D

Imorgon kommer jag ta en rejäl sovmorgon. Ingen klocka som ringer så jag kan vakna precis när jag vill. jag är ganska säker på att Sarah känner detsamma oxå. Den lilla stackaren går ju upp jättetidigt varje morgon så hon om nån är värd en sovmorgon :)

Va ska ni göra i helgen?








//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0