trötter

God kväll allesammans!

En lugn lördagskväll utlovades och så blev det också.
Jag och Emma kom nyss hem från päronen i Kungsängen efter en god middag och äppelpaj till efterrätt :)
Mamma hade inte planerat någon efterrätt men när jag frågade och hon såg hur besviken jag blev så ställde sig min snälla mamma och gjorde en äppelpaj, god var den!

Mätta och belåtna sitter jag och Emma i soffan och äter godis nu :) hihi

Dagen har förövrigt inte varit så lång för min del, vaknade otroooooligt sent. Tror inte ens någon kommer gissa rätt om ni försöker, eller? .. ;)
Är dock väldigt trött så skulle nog slockna på en sekund om jag gick och la mig nu.

Hoppas ni har haft en bra, lång och produktiv lördag. Nu är det söndag och imorgon måndag igen. buuuhuu.
Sov sött!


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0