Lördaag :)

Godmorgon, goddag, godnatt.

Hade en trevlig fredagskväll hemma hos mamma och pappa.
God mat, let's dance och supergod cappucinoglass till efterrätt, någon som smakat? Carte dor's eller vad dom nu heter kommer den ifrån. Och ni som nu tänker "usch vad äckligt med kaffesmak, jag gillar inte ens det", det gör inte jag heller men jag älskar glassen! Våga smaka, ni kommer inte bli besvikna! Ska köpa hem den någon dag och lura i Emma lite, hon är ganska så skeptisk men jag lovar att ni kommer få läsa en bra recension efter att hon smakat ;)

Jag och pappa satte ihop dagens rad imorse och det gick ganska bra denna helg. Dock var det nästan bara favoriter som sprang in (vilket suger, ger inga pengar) men fick sex av sju rätt som gav 84 kr, haha! Lite klirr i kassan iaf, vi är på G nu!

Emma kom och hämtade mig i Kungsängen söt som hon är sen blev det hem och laga middag, hemmagjorda hamburgare, blev väl gott men känns som det behövs lite mer rutin när de gäller kryddning av mat, inte min starka sida :(

Sverige vann handbollen, grymt! Och nu funderar vi (som Emma tidigare skrev) på att gå och sova, upp tidigt imorgon som sagt.
Hoppas ni haft en bra helg än så länge!



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0