Yes! - Helg!

Äntligen fredag! Som jag sett fram emot denna dag, ända sen i söndags :)
Den här veckan har dock gått väldigt fort.

Kommer bli ett lugnt avslut på denna vecka också, SM på söndag så känner inte för att gå ut och parta. Då Emma ska ut med ett par kompisar från götet så passar jag på att bege mig hem till Kungsängen. Tråkigt att sitta ensam hela kvällen, dessutom slipper Emma smyga in genom dörren när hon kommer hem inatt med risk för att väcka mig, så det är ju lite till bådas fördel (:

Hemma kommer det bjudas på god mat (hoppas jag) och så blir det tv. Blir med största sannolikhet lets dance eller någon film.Jag och pappa ska även sätta ihop morgondagens rad (:


Så ser min kväll ut, hur ser er ut?



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0