heeeeeeeeeej

Hej heej hopp!

Måndagen var sämst, tisdagen bättre onsdagen var också bra :) Så överlag har veckan varit bra!
Hur har er vecka varit?

Har nyss avnjutit en god middag.. Lax, potatis och Emmas speciella sås (hemligt recept) så det kommer inte läggas ut i bloggen. Kan avslöja att den är gaaaaaalet god i alla fall!

MEN det var inte därför jag skrev. Idag fick jag uppleva ett "once in a lifetime-moment". Såg VÄRLDENS SNYGGASTE kille idag, utan överdrift. Superfint leende, vackra ögon, klädde sig otroligt snyggt, såg ut att ha en fin kropp också.
Fick nästan lite fjärilar i magen när jag kollade på honom. För en kort sekund möttes våra blickar men sen var jag tvungen att vandra vidare till nästa kund, buhuu :(
Tänk om han hade sprungit efter mig där, hade varit väärsta kärlekshistorien! Men å andra sidan, vem skulle springa efter mig? Hahaha!
En riktig pudding i alla fall och om jag skulle stöta på honom någon mer gång så måste jag nästan gå fram och fråga om nummer eller liknande. Att träffa honom två gånger och inte ta en chansning skulle vara ett stort misstag, kan ju inte få mer än ett nej liksom ;)

Hade ju inte gjort något om jag stött på denna snygging heller..


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0