Trött tjej


HELT SLUT! Bokstavligt talat..
För att vara första träningen vi har (dock andra året med honom) så var den ganska brutal, ingen mjukstart här inte.. Kommer inte kunna gå imorgon och tur är det att vår hiss fungerar. Sju trappor upp och ner varje dag skulle inte vara att leka med i detta tillstånd.

Måste ändå erkänna att jag älskar att vi tränar så mycket mage under dessa träningar.
Mitt och Jennifers sexpack (som ska synas i mars) kommer inte vara så svårt att jobba på om det fortsätter i den här takten (; Fatta vältränade och snygga kroppar vi kommer ha till säsongen och till beachen 2011 tjejer!




Välförtjänt kvällsmål till mig och Emma. Macka nr1 med leverpastej & saltgurka, macka nr2 med philadelphiaost, ost, skinka och tomat, MUMS! Och en smoothie gjord på, banan, blåbär/hallon, mjölk och lite glass :)

Nu kommer jag somna gott. Hoppas ni kollar på handbollen på fyran nu! Sverige-Chile.
Kan dessutom meddela att Djurgården vann idag IGEN. 1-0 mot Linköping, awesome.

Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0