Trött tjej

Hemma igen efter dagens fyspass. Det va lite annorlunda än tidigare gånger faktiskt. Men jobbigt va det å det kommer nog kännas i kroppen imorgon kan jag säga. Haha. Efter trängen blev vi kvar å käka lite några stycken. Mycket trevligt. Det va därför jag å Sarah kom hem ganska nyligen oxå.

Sarah stackarn kom hem från jobbet klockan fem, vi åkte till träningen halv sex å kom hem typ nu. Därför är hon förlåten att det blir ganska få inlägg från hennes sida. Även därför det inte varit Sambotips nu på ett par dagar. Men ni kan va lugna, det kommer ;)

Jag är riktigt trött jag med å börjar skolan åtta imorgon så jag ska faktiskt ta å krypa ner i sängen. Imorgon är det fredag. Hur underbart är inte det då? :D


Va ska ni göra i helgen?


//Emma






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0