Torsdag

Hej mitt vinterland! Jag som trodde för ett litet tag sen då plusgraderna va framme å snön borta att vi KANSKE skulle slippa mer vinter. Men varför skulle man få bli så glad? Dock är det en väldigt fin vinterdag idag. Solen skiner å det är nästan så man vill va ute, fast det vill man inte. Men ändå.

Jag kom nyss hem från skolan. Vi satt faktiskt kvar å räkna lite idag. Duktiga oss. Eller jag va väl minst duktig då jag inte gjorde lika mycket då jag inte fatta från början. Men nu fattar jag det va gjorde så det är ju kanon :D

Ikväll är det löpning å brottningsfys, ska bli kul. Va ju några dagar sen nu jag tränade så är välbehövligt med lite träning idag. Haha.





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0