Tisdag

Hemma i soffan nu, skönt!
Blev ingen fotbollsträning idag, planen var upptagen med massa små människor så vi fick bara vända och köra ner till bipen istället. Intervallträning! Super kul och för att krydda det lite extra så var det isfläckar lite här å där, som gjort för att någon skulle skada sig... å visst var det någon som gjorde det, jag! halkade och vrickade till knät (tror jag). Så nu är det lite svullet men gör inte ont längre så det bör ju vara positivt.

Har börjat städa lite hemma och när jag plockade undan lite jackor så hittade jag en påse med något i, visade sig vara en tröja som jag aldrig sett förut, ingen aning vems den är.. hm.. så lägger upp en bild här så kan ju den som känner igen sig höra av sig :)



/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0