Storbloggare

Jag har kommit på nu varför vi inte tillhör dom största bloggarna här i Sverige. Innehållet skulle jag klassa som bäst, absolut! Men jag kan göra några punkter på va vi saknar.

  • Vi har ingen chihuahua (osäker på stavning men en liiiiiten hund som kan blandas ihop med en råtta)
  • Vi trycker inte upp tuttarna allt va vi kan på bilder (tro mej, vi kan trycka upp dom mer om vi vill)
  • Vi förstorar inte våra läppar (våra är kyssvänliga ändå ;))
  • Vi äter inte barnmat vilket verkar va en diet som är väldigt inne (vi tränar istället ffs)

Listan kan göras lång, men jag nöjer mej med dessa exempel. Vi har alltså några punker kvar innan vi är i den aboluta toppen...



Träning it is....




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0