Stolt

Jätte imponerad av mina tjejer idag, de kämpade å slet som tusan och det lönade sig. Vi är vidare i SM, woho! :)

Så har spenderat hela dagen ute i Haninge och kollat på fotboll, roligt trots att det var fem timmar mellan våra två matcher! dåligt upplägg, men inte ska vi tänka på det negativa nu när det gick så bra (för då skulle jag skriva ett helt inlägg om domarjäveln) utan vill istället pusha alla att komma och kolla på lördag! Vet ingen plats ännu, men det kan vi informera om närmare.

Resten av kvällen spenderar jag med att kolla på alla filmer jag hyrde igår, ska egentligen lämnas in idag men inte kna mna göra det om man inte sett dem än, eller hur?

Ha en fortsatt bra kväll :)

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0