SOV GOTT!

Det känns som om min kropp snart kommer att lägga av, en massage och knäckning är allt för att få mig tillbaka men är det någon som vill hjälpa mig?! NEJ! :( Haha.
Har aldrig någonsin varit såhär stel tidigare, knakar bara jag rör mig. Ålderstecken? Kanske.

Jag och Emma var duktiga och storhandlade efter träningen. Nu har vi sjuuukt mycket mat i både frys och kyl, love it! Man blir så glad när man går och ska hämta något, alldeles proppfullt, hihi.
Dock så förstår jag inte varför jag och Emma alltid kommer ut med mer än vad som står på listan.....

Nu är dags för sängen, har varit trött hela dagen men har inte haft tid att powernapa och klockan är redan ganska mycket.

Men hoppas ni haft en bra måndag! Bara fyra arbetsdagar kvar till helg nu! :)

 

Vill dock inte ha ryggen knäckt på detta brutala vis.



Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0