Snart hemgång

Nu är klockan kvart i fyra och snart dags för hemgång för mig :) Veckorna går så snabbt nu! Fast samtidigt känns det som om det har varit januari i en evighet! och vi har inte ens kommit halvvägs...

Idag blir det lite ping pong och sen lugn fredagskväll med Carina/föräldrarna? Har en vit månad så ingen utgång blir det! Är inte ens speciellt sugen...


imorgon har jag dejt! ;) lite spännande då jag aldrig träffat honom förut, men vi har snackat lite i telefon och han verkar vara en trevlig och rolig kille :)

Försöker få med mig någon att gymma, men förstår att folk vill vara pigga i kroppen inför söndag, tråkigt att ja inte ska spela :( men ska vara där och heja på iaf! :) är i Haninge så det är bara att komma och joina mig på läktaren!

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0