Snart dags för sängen (:

Burr burr burr!! Kallt är det och hungrig är jag också men orkar och vill inte lyfta mig ur soffan där jag bäddat ner mig själv.. Någon som kan komma och göra en macka åt mig? :D Trött är jag också så funderar på om jag ska krypa ner i sängen men kommer antagligen sitta här ett bra tag till.

Dagen var väl inte den bästa, otroligt mycket att göra så fick skjuta upp lite till morgondagen. Hade jag inte haft så snälla jobbarkompisar så hade de varit ännu mer att göra imorgon.

Skönt att Sverige vann handbollen också, match imorgon igen och på torsdag. Prickar in våra träningsdagar perfekt, YEES! Eller inte..

Sveriges Mattias Gustafsson anfaller.


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0