Snart är det helg :D

Har nyss kommit hem från dagens skolgång. Det började med en vanlig typ föreläsning å efter det skulle vi ha en räkneövning (?) eller va det hette. Det va iaf bland det värsta jag varit med om. Jag förstår inte va det va som kom in å skulle hålla i det? Man hörde inte va han sa, fatta inte va han sa å man såg dessutom inte va han skrev. Lyckat. Dock satt jag halvtimmen ut å sen gick jag hem.

Jag måste även kommentera Emilia inlägg här under då hon inte riktigt haft full koll ;) Det stämmer att besök från götet kommer så vi har lovat att visa dom utelivet ;) Dock blir det väldigt lugnt för min del, tyvär.. haha. Det stämmer även att vi ska ut på skojakt, men det först imorgon.

Jag fick ett sms av henne på vägen hem då hon undra hur det såg ut för mej. Jag undra om hon mena inför morgondagen å då fatta hon att det visst va imorgon skojakten skulle äga rum ;) Jag gillar visserligen inte att dra ut i platta skor, eller det är ju galet skönt, men är så svårt att hitta nå snygga. Men ska se va vi kan åstdakomma på Emilias lunch imorgon :D





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0