Sjuk

Blä jag är sjuk. Feber å mår illa hela tiden. Jag vill inte ens äta?! Ni hör ju själva att jag är riktigt sjuk..
Jag har tänkt ut några olika anledningar detta skulla kunna bero på:

  • Det här är verkligen inget illa menat, men eftersom jag mår illa å får spykänslor varje gång jag hör nåt med mat å göra så kanske anorexia? Så nästa gång ni ser mej kanske jag väger 35?
  • Kanske svalt en spyfluga. Man hör ju på namnet att man bara måste må illa då.


Jaja, nu orkar jag faktiskt inte blogga mer. Sarah kommer nog hem från träningen snart så ska försöka övertala henne till att blogga :)





//Emma

 


Kommentarer
Postat av: Malin

du låter nästan döende emma, du ska inte be sarah köra dig till akuten för säkerhetsskull? ;)

2011-01-24 @ 22:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0