Onsdagsmys

Nu sitter jag å Sarah här i soffan mätta å belåtna. Vi åkte å storhandla idag efter Sarah jobbat klart så nu har vi allt vi behöver den här veckan. Så härligt med ett fullt kylskåp å frys! Man blir verkligen glad av att kolla in i kylskåpet nu. Haha.

Ikväll blir det mys i soffan. Är en bra tv-dag faktiskt. Vi känner oss lite som ett gift pensionärspar, men det gör inget ;) Man måste ju faktiskt få ta det lugnt nån dag nu när det varit fotboll flera dagar i rad i kroppen inte mår särskilt bra. Jag är i stort behov av knäckning å massage. Nån frivillig?

Det ska bli spännande att läsa bloggen snart för jag hör att Sarahs tangenter går varma så tror även att hon bloggar. Får se om vi har skrivit identiska inlägg, men det hoppas jag inte. Verkar ju onödigt.

Men nu är reklamen slut. Vi hörs senare :)



Dagens middag blev lax. Muuums!



//Emma


Kommentarer
Postat av: Malin

jag kan trycka :)

2011-01-19 @ 20:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0