Onsdag

Det där var allt en luring från moder natur måste jag säga, först smälter snön och nu ska det snöa ännu mer?
Jag som hoppades  på att våren var på väg, jag hade kunnat leva med slasket i ett par dagar till men sen hade gröna träd och kvittrande fåglar inte gjort mig något. Verkar tråkigt nog inte bli så..

Har nyss sovit ett bra tag. Skulle sluta powernapa, sa jag igår, det höll ju länge!
Men går man upp så tidigt som jag gör tycker jag att jag har tillåtelse att sova en kort stund på eftermiddagen också!

En dålig vana som jag faktiskt lyckades bryta imorse. Kravlade mig upp ur sängen tio minuter tidigare och åt frukost. Hoppas Emma blev glad nu, får se hur ofta jag kommer orka gå upp så många minuter extra. Var såhär nära (se ett pyttelitet avstånd mellan tumme och pekfinger framför er) att snooza. Men jag tänkte på Emmas visa ord om att man blir gladare, trevligare, lalalal, så jag klev upp och åt en tallrik yoghurt med flingor, bra va?! :D
Dessutom gled jag in på lagret med ett fett leende på läpparna, djurgården vann ju över aik igår och det ska verkligen påpekas på mitt jobb då dom inte är ödmjuka någonstans!

Nu när dom inte vann igår, var inte ens i närheten av att spela på vår nivå, så börja dom klaga på klacken. Sa att dom var löjliga som hoppade runt och sjöng kostiga sånger osv osv. Dom kan inte bara medge att djurgården, rent ut sagt, krossade dom igår, är bäst i sthlm och att aik kommer åka ur. Nej, alltid måste dom ha något att säga emot, trött blir jag!

Nu har jag skrivit ett rejält inlägg.
Hörs senare.


Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0