Onsdag

Godmorgon godmorgon! Nu är jag vaken å har fått i mej frukost. Vilket underbart väder vi har idag! Kul att vakna till lite solsken för en gångs skull. Solen är vi ju verkligen inte bortskämda med att se.
 
Det blir bara ett snabbinlägg nu för ska göra mej i ordning å se röra mej mot skolan. Har nån dataintroduktion idag? Jaja, jag har ingen aning om va vi ska göra, men jag är så duktig å är alltid i skolan när jag ska va där ;)

Idag kan det faktiskt hända att Sarah kommer hem innan mej vilket inte är vanligt. Sen när vi båda är hemma blir det till att åka å handla. Men vi har faktiskt ganska mycket mat hemma så det är mest frukt å frukost som ska handlas.

Men nu måste jag röra på mej. Vi hörs senare. Ha en underbar dag :)



Nu när solen är framme tyckte jag detta va en passande bild ;)




//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0