Måndag

Så var måndagen avklarad igen, eller så gott som :) Syrran sov över här och vilken härlig känsla det var när hon gick upp innan sju (?) och jag bara kunde lägga mig ner och somna om igen :) Men sen så ringde hon iofs och fråga efter vart bussen gick ifrån. 565X, någon som har hört om den bussen? Hon letade överallt utan att hitta busshållsplatsen, jag ringde till och med till kundtjänst men inte ens de kunde hitta den... weird? Aja, vart var jag... juste så fick snooza en och en halvtimme till typ innan jag var tvungen att skynda iväg till jobbet.

Nu när jag har tvättat så hittade jag massa kläder jag inte ens minns att jag har, rätt kul :)
Idag körde jag på följande kombination:





Enkelt och snyggt :)

/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0