Måndag

Nu är det måndag igen, alltid lika lätt att ta sig upp ur sägen dessa morgnar! Kanske inte riktigt men... Min dagsplan var glasklar igår kväll och hade till och med lagt fram diverse kläder som skulle behövas för att genomför den men så kom snoozknappen i vägen.. Följande var iaf planerat:

07.30 Gå upp
07.40 Klätt på mig joggingkläder samt packa ner skor att ha på jobbet i väskan
07.55 Borsta tänderna och springa iväg till jobbet
08.15-08.20 Anlända till jobbet, Duscha och byta om

Sedan skulle jag springa hem och sola på lunchen och sedan ta tunnelbanan tillbaka till jobbet.

Men istället blev det:

07.30 Vakna lite halvt, ställa om alarm till 07.45 (kan ju faktiskt bara kasta på mig kläder och dra iväg sen)
07.45 Snooz 10 min (kan komma till jobbet 08.30 istället)
07.55 Snooz
08.05 Snooz
08.15 Snooz
08.25 Går upp fixar mig
08.40 tar tunnelbanan till jobbet

Nytt försök imorgon!




/Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0