Lördag

Nu är både jag å Sarah uppe. Eller jag har varit uppe ett bra tag, har varit å lunchat med Viann å Emma. Va riktigt trevligt :) Mätt är jag oxå kan jag säga. Å jävligt törstig. Kom på att det va dricka jag skulle göra när jag kom hem, men det glömde jag, får ta det efter det här ;)

Sarah har precis duschat å snart ska vi röra oss mot Kungsägen för middag hos hennes föräldrar. Mycket trevligt av dom att bjuda dit oss. Å att jag får följa med oxå ;D. Efter det är det oklart. Får se va klockan är, men om vi är klara i god tid drar vi nog vidare mot Emilia, eller Janna å Malin. Vi får helt enkelt se. Ingenting är bestämt så vi tar kvällen som den kommer :)

Va ska ni göra ikväll?





//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0