Lördag

Goddag! Jag sitter här inlindad i en filt i soffan å kollar på skidskytte. Förjävla kul sport när det går bra för svenskarna :D Sarah åkte nyss till Kungsängen för att käka middag med familjen å släkten, jag sitter här å väntar på Josse som kommer hit om typ två timmar. Vi ska äta mat å kolla på handboll. Mycket trevligt.

Innan dess ska jag väl försöka hinna duscha å chilla ännu mer. Jag är sjukt bra på att chilla. Lite av min grej. Undra om man kanske ska köpa lite godis ikväll oxå? Jag har faktiskt slutat äta onyttigt i veckorna å har faktiskt klarat hela den här veckan! Jag är liiite imponerad över mej själv. Har käkat frukt istället när jag varit sugen på nåt :)

Men nu ska jag pallra mej in i duschen, hörs senare!



Haha jag å Josse :D



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0