Ledig onsdag

Idag har jag varit ledig. Har varit riktigt skönt :) Jag vaknade strax innan tio, fattar inte riktigt varför jag vakna så tidigt, brukar aldrig vakna den tiden om jag får sova hur länge jag vill, men iaf. Tog det lugnt hela morgonen innan jag åkte å hämta upp Josse. Vi åkte till Bararby å leta present till pappa å sen tog vi även en lunch. Ytterst trevligt å gott :) Blev som vanligt en hel del snack å sen efter ett par timmar rörde vi oss hemåt. Jag släppte av henne å åkte hem jag oxå.

Nu är jag ensam här hemma i Bålsta. Mamma är på väg hem från jobbet, pappa är å handlar å Emil är i skolan. Pappa fyller ju år idag så vi ska ha en födelsedagsmiddag när alla är samlade igen :) Jättetrevligt å efter det rör jag mej hemåt. Kommer nog komma hem ganska sent då Emil inte slutar förrän seeeeent.

Hörs senare :)





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0