Ingen rubrik

ÄNTLIGEN är jag hemma, sittandes i soffan. Jäklar vilken galet lång dag det har varit :O Började med skola i morse, direkt därifrån till jobbet, kom hem typ tio i fem. Sarah sötnosen stod å laga mat när jag kom hem. Va tvungen att "plugga". Käkade den goda maten som tillagats. Bytte om. Åkte till träningen. Träna. Duscha. Åkte å storhandla så nu är frysen så proppfull att vi får bestämma va vi ska äta genom att kolla va som ligger överst... Kom hem å nu sitter jag här. Pjuuuuuuuu.

Som ni säkert förstår efter denna mördardag är jag himlans trött trött å ska gå å sova nu omedelbums. Men tänkte skriva lite till er idag iaf. Men vi hörs nog imorgon. Kommer bli en galen dag imorgon oxå så får se hur mycket tid det blir över tyvärr.

Sov gott å dröm sött!





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0