Home sweet home

Nu är jag hemma igen. Det blev en väldigt god middag hos familjen å sen va mamma å snäll å skjutsa hem mej så jag slapp åka tåg. Världens snällaste :D

Jag måste även ge Sarah beröm idag igen. Hon sköter sej så himla bra! Va duktig hon är som klarar av alla dessa saker. Jag måste även passa på att berätta om mina vuxenpoäng idag. Jag har sen tidigare fonder. Men ska försöka placera om lite alldeles själv å få pengarna att växa. Scaaaary!

Nu sitter jag iaf på soffan å slökollar på fotboll för ovanlighetens skull. Men ska sova om ett litet tag. Imorgon är det skola å träning å imorgon ska jag faktiskt träna om jag mår som jag mår nu. Fortfarande lite magont, men mycket bättre :)

Sov gott å dröm sött :)





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0