Hjälp mig!

Nu behöver jag verkligen er hjälp! Det är så att jag behöver en ny klänning till vår inflyttningsfest och jag har letat runt på internets alla olika sidor men har inte hittat någon jag gillar ännu. Denna kväll råkade jag snubbla över en klänning (efter 45 sidors letande på Nelly) men vet inte ännu vad jag tycker om den, så jag tänkte höra med er.
En omröstning är ju alltid bra och eftersom jag vet att det är många från vårt lag som ska komma på festen (det är ju faktiskt ni som ska se mig hela kvällen) och även läser bloggen så kan ni väl dela med er av er åsikt :)

 

Hjälp hjälp hjälp!

 

Sarah


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaaa! Den var riktigt fin :D

2011-01-30 @ 20:25:56
URL: http://sandraemiliafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0