Hemmaaa

Hemma efter en fotbollsträning på plan som inte blev så utan det blev 5.6 km intervallöpning istället.
Gick, trots hala vägar och många bittra (till en början) miner, väldigt bra.
Dom lite halvsnea munnarna vändes upp till glada munnar ju närmre slutet vi kom, nöjda var vi efter i alla fall!

Nästan nyligen hemkomna, jag och Emma.
Fruktsallad med vaniljyoghurt som återhämtningsmål/kvällsmål.
Ett litet misstag från mig och min fruktsallad blev inte lika god. Tänkte pröva på något nytt och bytte från vaniljyoghurt till jordgubb/vaniljyoghurt. Det var ett stort misstag, absolut inte lika gott, men ner slank den.

I detta inlägg måste jag också nämna att det är heeeeelt otroligt hur sjukgymnaster/kiropraktorer/naprapater, ja allt vad det nu heter, kan hitta alla ömma punkter. Ställen man inte visste att man hade ont på hittar dom och fixar till.
Snälla Linda gick igenom hela mitt vänsterben (egentligen bara vaden men det visade sig vara lite mer) som krånglat ett tag nu och fy i gatan säger jag bara.. inte skönt någonstans. Har nu fått några övningar som jag ska göra och jag ska verkligen försöka komma ihåg, men att göra övningar jag fått är inte min starka sida. 

Tappra tjejer som är ute och springer på det hala underlaget!



Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0