Hej hopp!

Nyss hemkommen från jobbet. Är väldigt trött dock väldigt glad också.
Här om dagen så fick jag en p-bot på en parkering där jag fått tillåtelse att stå.
P-boten ska självklart överklagas och nu har jag fått ett intyg på att jag fick stå där så nu kan dom ju inte göra annat än att riva den! (?) 500 kr tänker jag då inte betala för att inte ha gjort något fel :)

Jobbet rullade på som vanligt, några felisar men annars var de lugnt.
Hade dock blivit stressigt om jag inte fått hjälp av Johan så det var tur att han hade lite tid över, så snäll han! hihi.

Sjukt trött som sagt, var paaaain att gå upp imorse. Hade gärna stängt av alarmet och somnat om men har man ett jobb att sköta så har man. Tror att jag ska börja gå och lägga mig lite tidigare på kvällarna, elva kanske är för sent för mig trots allt? Haha.

Dags för en powernap sen är det middag som ska lagas innan träningen. Får se vad vi rör ihop denna kväll. Har inte planerat något så vi får ta de vi har ur kylskåpet :) 


Sarah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0