Hatahatahata

Hata är ett starkt ord, MEN JAG HATAR MATTE! Iaf nu när jag inte fattar nåt. Brukar va helt okej när man kan det, men det här är omöjligt eller är ett alternativ att jag är totalt hjärndöd. Möjlig förklaring.

Jag åkte till skolan till nio i morse å kom hem nu. Låter inte som en så lång dag tycker säkert många, men jag slutade tolv så vi satt kvar å plugga lite. Gav mej dock inte mycket då jag inte fattar nåt.

Nu har jag tänkt ta en powernap i en halvtimme innan det är dags att börja göra iordning lite mat för att sen åka till träningen. Sjukt otaggad är jag, har dessutom ont i hela kroppen. Ikväll efter träningen blir det nog storhandling dessutom. Eller aa, all mat för veckan ska inhandlas.





//Emma

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0