Gott å blandat

Jag är bara tvungen att skriva ett till såhär direkt efter. Kände att det förra va så viktigt så jag inte kunde blanda ämnen hej vilt.

Jag smsa med Sarah i morse å då säger hon helt plötsligt att Emilia hade bloggat. Detta kom som en chock för mej men jag gick direkt in på bloggen, å där va faktiskt ett inlägg från henne! Keep it up! Det kändes dock skönt att hon verkligen fatta piken varför hon är på en minimal bild nere i hörnet. Det är nämligen såhär att man förtjänar sin bild så om hon sköter bloggandet bra kan det hända att hon får en lite större bild ;)

Ikväll har vi träning igen å jag kan faktiskt erkänna att jag inte alls är taggad. Jag är trött å har så mycket annat att tänka på (läs matte). Dessutom är jag frusen å har ont i hela kroppen. Så ni hör ju själva ;) Har dock en träningsfri dag imorgon. Men då är det plugg som gäller. Gaaaaaah, jag orkar inte.





//Emma

Kommentarer
Postat av: Malin

Du kommer bli fylld av värme och laddad till tusen när du väl kommer till träningen ikväll och får träffa alla dina kära lagkamrater! ;)

2011-01-11 @ 17:04:08
Postat av: Emma

Haha jaaa det är visserligen sant ;) Framförallt när jag träffar dej ;)

2011-01-11 @ 17:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0