Godnatt

Jag har haft en jättetrevlig kväll med Josse. Alltid lika roligt att va med mitt hjärta :)

Sarah kom hem för ett tag sen efter middagen hos hennes föräldrar. Vi sitter här nu å datanördar som alla andra kvällar. Men det är ju för er skull så ni har nåt att läsa ;) Hur ska man klara sej utan den här bloggen liksom?!

Klockan är bara strax efter elva, men jag ska gå å lägga mej. Ska bara lägga upp dagens sambotips först ;) Undra va som kan komma upp tro?

Måste få många timmars sömn så jag är utvilad till imorgon. SM står på schemat. Har desutom funderat på om jag ska ställa klockan lite tidigare å gå ner å handla lite yoghurt. Har faktiskt väldigt ont om frukost här hemma. Haha.
Håll tummarna för oss imorgon nu!



Från förra året när vi vann SM-guld! :D



//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0