Gaaah

Jag måste få ut mina aggressioner. Nu har jag visserligen lugnat mej lite. MEN idag i skolan ville jag döda nån. Våra föreläsare är så jävla dåliga att jag lär mej mer av att ligga hemma å sova. Sen ska man ju skriva tentor på skiten dom går igenom som inte en jävel förstår.

Jag förstår inte om det finns några som helst krav för att få undervisa på universitetet. Jag är ytterst tveksam. Dom står bara å pratar för sej själva å går igenom allt helt sjukt fort å blandar olika saker så ingenting bli sammanhängane. Smart? NEJ inte alls.

Så idag har inte varit nån bra dag så här långt, men det är ju trots allt fredag så det kan ju bara bli bättre :)





//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0